19.11.2014

Nowa podstrona SWAPS/New page SWAPS

Dla własnej wygody dodałam do bloga kolejną podstronę (SWAPS), w której będę zamieszać poszukiwane przeze mnie pocztówki oraz znaczki. Staram się ogólnie mocno ograniczyć wymiany do 5 kartek miesięcznie, co nie zawsze się udaje... Znaczków tak naprawdę nie zbieram, ale spodobały mi się ostatnio tzw. cover, czyli koperty z naklejonymi na nie znaczkami. Moja pierwsza 'koperta' jest już w drodze do mnie i została wysłana z Chin. Już nie mogę się doczekać ponieważ znaczki są piękne. Oczywiście w związku z tym będę musiała stworzyć nową kategorię 'Covers'.



Tę ptasią całostkę wypatrzyłam na facebooku i od razu mi się spodobała. Już umówiłyśmy się na kolejną znaczkową wymianę, w ramach, której otrzymam piękne znaczki w tematyce baśni Andersena:

Znaczki z facebook'a

Wcześniej nie zwracałam uwagi na znaczki, chociaż zawsze doceniałam jeżeli ktoś się postarał i wybrał dla mnie coś ładnego, szczególnie ze zwierzętami, bo takie znaczki lubię najbardziej. Poza tym lubię jeżeli znaczek pasuje do kartki: ptasia kartka + ptasi znaczek. Jest wiele krajów, z których mam naprawdę dużo kartek, np. Polska, Rosja, ostatnio było mi po prostu ciężko wybierać jakiekolwiek kartki, teraz mogę prosić o kopertę z ładnymi znaczkami w zamian za kartkę ode mnie. Zawsze jakieś rozwiązanie.

A wy zbieracie znaczki albo koperty czy tylko kartki?

1 komentarz:

  1. Znaczków nie zbieram, choć lubię gdy ktoś wybierze dla mnie jakiś ładny znaczek ;)
    Pocztówki zbieram, to oczywiste.
    Co do kopert to nie wyrzucam ich, chyba że są zwyczajne białe...resztę magazynuję :p

    OdpowiedzUsuń