22.08.2014

Beautiful Tuscany


New square postcards by postallove which I simply love! I've been to Italy but haven't gone to Tuscany, I see I should have! An amazing and breathtaking view, seems a perfect place for peaceful holidays.

Po prostu zakochałam się w tych nowych kwadratowych kartkach z postallove! We Włoszech byłam, ale nie w Toskanii, chyba powinnam. Zdjęcie z kartki jest przepiękne, tak wygląda dla mnie idealne miejsce na wakacje, spokój i odpoczynek.


I really like the raspberry stamp issued by Poczta Polska, it evokes memories of my childhood and holidays when I picked raspberries straight from bushes.
Bardzo podoba mi się malinowy znaczek wydany przez Pocztę Polska, od razu przywołuje wspomnienia dzieciństwa i wakacji kiedy to zrywałam maliny prosto z krzaków.

1 komentarz: